Nurul Izzati Ahmad. Tidaklah aku jatuh cinta melainkan kerana agama yang ada pada dirimu (:

Friday, 12 July 2013

UMP dihati. insyallah (:





ALHAMDULILLAH (:

syukur padamu ALLAH

walaupun menyimpang dari cita-cita asal
namun aku tetap bersyukur
sebab
dulu kunun nak jadi DR, kunun la
haha
tapi 
alih-alih dapat kos ni ha

IJAZAH SARJANA MUDA SAINS GUNAAN (KEPUJIAN) TEKNOLOGI BAHAN


ALHAMDULILLAH (:
ALHAMDULILLAH (:
ALHAMDULILLAH (:

syukur, 
entah kenapa aku rasa tenang
aku rasa sungguh bersyukur
sebab aku masih diberi nikmat dan peluang untuk masuk U
U yang aku dapat ni tak ramai yang dapat
as aku memang suka environment baru (:
syukur sangat

ni rezeki bulan ramadan kot
insyallah aku akan berusaha sebaik mungkin
kalau boleh dekan setiap sem
diri terlalu exited nak mulakan hidup baru
ditempat orang (:
moga Allah merahmati kami

"doa dimakbul. dapat u yang orang lain tak masuk (: lalu ape lagi yang kamu nak? Allah tu maha adil. maha mendengar (:"
terima kasih ya Allah :')

petang tadi ibu cakap ibu sedih
ibu takut kami tinggalkan bu
ibu, 
orang paham perasaan ibu
selagi Allah jaga hati ini
insyallah. kami bersama ibu

KAKAK SAYANG IBU 
DOAKAN KEJAYAAN KAKAK TAU :')

3 comments:

Ahlam Miera Amirul Shafie said...

tahniahhh... belajar rajin2 yer... :)

zati AHMAD said...

makaseh :DD

Anonymous said...

salam akak.. saya pon dapat sc gunaan teknologi bahan ump.. Alhamdulillah.. utk september2015 ni pnya intake .. kisah kita lebih kurang hehe.. dulu nak jadi doktor tp result asasi biasa2 je .. kos ni pon xminta pon dlm upu tapi ni yg Allah bg Alhamdulillah ... kos ni mcm mna ye kak ? HANA