Nurul Izzati Ahmad. Tidaklah aku jatuh cinta melainkan kerana agama yang ada pada dirimu (:

Monday 29 July 2013

After two years : KUPSIS

hye peep !
hehe,,
post kali ni nak cerito pasal my beloved school
SEKOLAH MENENGAH SAINS KUBANG PASU 
(KUPSIS)
*last paper. BIO

NOW (:

*putera-putera


*puteri-puteri












ZENITH GENERATION 
PEMIMPIN MASA HADAPAN


masa kian berlalu
diri ini kian berubah
kearah kebaikan insyallah

kadang kala
tersenyum sendirian memikirkan peristiwa-peristiwa di bumi KUPSIS
menangis, ketawa. dimarahi, memarahi. jatuh hati. kecewa
seribu satu pengalaman diri ini peroleh

tempat jatuh lagi dikenang, apatah lagi tempat menuntut ilmu
pernah aku menangis sepuas hati kerana merasa pahitnya kehidupan asrama
namun, bila waktu berlalu dan diri semakin matang
aku paham dan aku mengerti 
itulah liku kehidupanku, tanpanya mungkin saja hidupku kosong
tiada cerita untuk dikhabarkan kepada anak cucu

setiap kali aku teringatkan KUPSIS 
mesti aku teringatkan buah hati aku iaitu 4 waja
kehidupan umpama sebuah keluarga besar yang tidak pernah aku bayangkan
disitulah aku mengenal erti sebuah persahabatan
apa itu, kejahilan, kecewa dan dipermainkan
dan tentunya aku teringat seorang insan yang bernama Umar Abd Aziz
masakan tidak, hampir setiap hari aku berlawan kata dengannya
kadang kala, aku rindu moment-moment itu
betapa childishnya aku, keanak-anakan sehingga kini aku rasa

walau apapun yang pernah terjadi dulu
aku simpanya kemas dalam sanubari 
kerana aku tahu. itulah pengajaran dan kenangan berharga buat diri ini (":




*pembuli aku (:


SAHABAT DUNIA AKHIRAT
INSYALLAH :'D

No comments: